EnglishenEnglish
Facebook
ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Εκδόσεις

(με A. Miconi- επιμέλεια) (2023). The Media in Southern Europe: Continuities, Changes and Challenges. Cham: Springer

(με A. Miconi- επιμέλεια) (2023). The Media in Southern Europe: Continuities, Changes and Challenges. Cham: Springer https://doi.org/10.1007/978-3-031-32216-7 

Αυτό το βιβλίο καταγράφει την εξέλιξη των ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης τα τελευταία 30 χρόνια, από το 1990 έως το 2020. Βασίζεται στις θεωρητικές κλασικές υποθέσεις των περιφερειακών συστημάτων μέσων ενημέρωσης που παρέχουν οι Hallin και Mancini και ταυτόχρονα τις θέτει σε δοκιμασία. Το βιβλίο ορίζει περαιτέρω τις αναλογίες μεταξύ των γεωπολιτισμικών προτύπων - εθνικών, περιφερειακών, ευρωπαϊκών και παγκόσμιων - για να σκιαγραφήσει τις εξελικτικές τάσεις στα τοπία των μέσων ενημέρωσης. Αναλύει σε ποιο βαθμό τα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης έχουν γίνει πιο ευρωπαϊκά, στην ιστορική πορεία της διοικητικής ενοποίησης και αναλύει τα αποτελέσματα σε συγκεκριμένους δείκτες και δείκτες.

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να παρουσιάσει έναν απολογισμό του σύγχρονου τομέα των μέσων ενημέρωσης, εστιάζοντας στις τάσεις καθώς και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα εθνικά συστήματα μέσων ενημέρωσης εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των αγορών μέσων ενημέρωσης, αναδεικνύοντας τους νέους τομείς που αναδύονται και περιγράφοντας τους παράγοντες που οδηγούν τις επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή. Τέλος, εξετάζει την τρέχουσα διάρθρωση των διαφόρων τομέων που συνθέτουν την ευρωπαϊκή αγορά μέσων ενημέρωσης (ραδιοτηλεόραση, Τύπος, Διαδίκτυο), εντοπίζει και αξιολογεί τα σημαντικότερα ζητήματα, καθώς και παρέχει μια επισκόπηση κάθε τομέα του κλάδου.

Το βιβλίο, βασισμένο σε ορισμένα σημαντικά ευρήματα του προγράμματος με τίτλο «European Media Platforms: Assessing Positive and Negative Externalities for European Culture» που χρηματοδοτήθηκε από το ερευνητικό πρόγραμμα «Horizon 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εστιάζει στο σύγχρονο τοπίο των μέσων ενημέρωσης, με έμφαση στις τάσεις αλλά και τις πολλαπλές προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.