Εκδόσεις
«The Europeanization of the European Media: The Incremental Cultivation of the EU Media Policy»
«The Europeanization of the European Media: The Incremental Cultivation of the EU Media Policy» στο Leen d’Haenens, Helena Sousa and Josef Trappel (eds) Comparative Media Policy, Regulation and Governance in Europe΄Unpacking the Policy Cycle, 2018, σ. 117-132.
Το κεφάλαιο αυτό υποστηρίζει ότι από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) προσπάθησε να δρομολογήσει πολιτικές για τoν «Εξευρωπαϊσμό» των επικοινωνιακών τομέων των κρατών μελών της. Αυτές οι πολιτικές προσπάθησαν να εναρμονίσουν και να προστατεύσουν τον τομέα των μέσων επικοινωνίας και να το καταστήσουν ανταγωνιστικό τόσο στην εσωτερική ευρωπαϊκή αγορά, όσο και στην παγκόσμια αγορά. Επιπλέον, αυτές οι πολιτικές προσπάθησαν να προστατεύσουν την ευρωπαϊκή πολιτιστική ταυτότητα από την «Αμερικανική πρόκληση». Η ΕΕ επέκτεινε τη δικαιοδοσία της στις περισσότερες πτυχές του επικοινωνιακού πεδίου από τη διαφήμιση των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των ποσοστώσεων προγραμμάτων μέχρι την παραγωγή, τη διανομή και την κατάρτιση, από τον ορισμό του τι αποτελεί Ευρωπαϊκό έργο έως την πολιτιστική και γλωσσική πολυμέρεια, από την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας έως την προστασία των ανηλίκων, από τις τηλεπικοινωνίες έως τη σύγκλιση των μέσων επικοινωνίας και την ψηφιακή τηλεόραση. Συνεπώς, το κεφάλαιο αυτό στοχεύει να διερευνήσει κατά πόσον η ΕΕ κατάφερε να δημιουργήσει ή να δρομολογήσει μια σειρά πολιτικών για τα μέσα ενημέρωσης που έχουν εμβέλεια στην Ευρώπη και έχουν διακρατικό αντίκτυπο. Αναλύεται η Οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων καθώς και διάφορες παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στους τομείς της πολιτικής για τα μέσα ενημέρωσης, όπως η ιδιοκτησία των ΜΜΕ, καθώς και μέτρα για την προστασία του ευρωπαϊκού οπτικοακουστικού τοπίου μέσω του προγράμματος MEDIA.