EnglishenEnglish
Facebook
ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Εκδόσεις

«Why Are “Others” So Polarized? Perceived Political Polarization and Media Use in 10 Countries»

"(with JungHwan Yang, Ηernando Rojas, Magdalena Wojcieszak, Toril Aalberg, Sharon Coen, James Curran, Kaori Hayashi, Shanto Iyengar, Paul K. Jones, Gianpietro Mazzoleni, June Woong Rhee, David Rowe, Stuart Soroka, Rodney Tiffen) «Why Are “Others” So Polarized? Perceived Political Polarization and Media Use in 10 Countries», Journal of Computer-Mediated Communication 13 September 2016.  DOI: 10.1111/jcc4.12166.


Η μελέτη αυτή εξετάζει τις συσχετίσεις μεταξύ της χρήσης των μέσων ενημέρωσης και της αντιλαμβανόμενης πολιτικής πόλωσης  Το κείμενο βασίζεται σε αντίστοιχες έρευνες που έχουν διεξάγει οι συγγραφείς του στον Καναδά, την Κολομβία, την Ελλάδα, την Ινδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, τη Νορβηγία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Εξετάζεται αν η αντιλαμβανόμενη πόλωση σχετίζεται με τη χρήση των τηλεοπτικών ειδήσεων και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Τα δεδομένα δείχνουν ότι η κατανάλωση ειδήσεων στο διαδίκτυο συσχετίζεται συστηματικά και σταθερά με την πόλωση, αλλά όχι με την πόλωση της στάσης. Αντίθετα, οι σχέσεις ανάμεσα στην παραδοσιακή χρήση των μέσων ενημέρωσης και την αντιλαμβανόμενη πόλωση της στάσης εξαρτώνται κυρίως από την χώρα. Μια εξήγηση αυτών των ευρημάτων με βάση παραδείγματα προτείνεται και δοκιμάζεται με πειραματικό σχεδιασμό.