Εκδόσεις
Οι τεχνολογικές, πολιτικές και ρυθμιστικές εξελίξεις έχουν εισαγάγει μια σύνθεση νέων δυνάμεων που μεταμορφώνουν το μέσο σε διεθνές. Το άρθρο αυτό προσπαθεί να δώσει φως τόσο στον εντοπισμό όσο και στην καταγραφή της διαδικασίας της διεθνοποίησης.
Το παρόν άρθρο μελετά την έννοια της "Αμερικανοποίησης" της πολιτικής και της προεκλογικής επικοινωνίας. Εξετάζει τη σημαντικότητα της σύγκλισης των πρακτικών και τις επιπτώσεις σε μελλοντικές μορφές πολιτικής επικοινωνίας και κοινωνικοπολιτικής ανάπτυξης.
Το άρθρο αυτό επιχειρεί να εξετάσει και να αναλύσει την πολιτική της απελευθέρωσης της ελληνικής ραδιοτηλεόρασης και τις παρενέργειες ενός απείθαρχου τηλεοπτικού περιβάλλοντος.
Το άρθρο προσπαθεί να εξετάσει τις θέσεις 14 κεντρικών ελληνικών εφημερίδων, με σημείο αναφοράς μια προηγούμενη έρευνα σχετικά με το Μακεδονικό ζήτημα και την επέκταση της προκειμένου να περιλαμβάνει την προσωρινή συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.
Το παρόν άρθρο μελετά του τρόπου που οι ελληνικές προεκλογικές εκστρατείες έχουν αλλάξει, σαν αποτέλεσμα της ανάπτυξης και της αυξανόμενης επικράτησης της ιδιωτικής τηλεόρασης. Αναλύει τη σημαντικότητα της τηλεόρασης στη σύγχρονη ελληνική προεκλογική εκστρατεία και την πολιτική.
Το άρθρο αυτό αναλύει τα αποτελέσματα της εμπορευματοποίησης των μέσων και της επέκτασης της αγοράς στην Ελληνική δημοσιογραφία. Στο άρθρο εκφράζεται η άποψη ότι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα είναι επηρεασμένη από τους περιορισμούς που επιβάλλονται από τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς.
Η μελέτη αυτή διερευνά την παρακμή του Ελληνικού Τύπου, μιας από τις βιομηχανίες μέσων που επηρεάστηκαν πιο πολύ σε όλη την Ευρώπη. Στο άρθρο εμφανίζεται η άποψη ότι η κρίση στον Ελληνικό Τύπο είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού παραγόντων και όχι απλά η συνέπεια της απελευθέρωσης του συστήματος αναμετάδοσης.
Το παρόν άρθρο προσπαθεί να αναπτύξει ένα θεωρητικό πλαίσιο κατανόσης των παραλληλισμών μεταξύ χωρών της Νότιας Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, δίνοντας έμφαση στην ιδέα της πελατειακής πολιτικής. Διερευνά από την Νότια Ευρώπη τις Ελλάδα, Ιταλία Ισπανία και από τη Λατινική Αμερική τις Βραζιλία, Κολομβία και Μεξικό.
Αυτό το κεφάλαιο έχει ως στόχο να εξηγήσει τις διεργασίες και τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης των Ευρωπαϊκών τηλεοπτικών συστημάτων στη δεκαετία του 1980 και του 1990. Τα περισσότερα από τα θέματα που περιγράφονται σε αυτό το κεφάλαιο εξετάζονται με λεπτομερώς στα επόμενα κεφάλαια του βιβλίου.
Το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου "Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα". Το κεφάλαιο αυτό εξετάζει μεταξύ άλλων την παγκοσμιοποίηση της τηλεόρασης, των ΜΜΕ και της επικοινωνίας.
Το παρόν άρθρο εξετάζει την Ευρώπη σαν ένα υποδειγματικό τοπίο για την κατανόηση της παγκοσμιοποίησης. Παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Συμπόσιου: "What is global about global media"?
Το παρόν άρθρο προσπαθεί να εξετάσει την ανάπτυξη της ψηφιακής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Αναλυέι του παίκτες, την οικονομία και τις πολιτικές που σχετίζονται με τη νέα μορφή τηλεόρασης και υποστηρίζει ότι η εγχώρια αγορά, είναι δύσκολο να δημιουργήσει την απαραίτητη οικονομική κλίμακα ανάπτυξης της ψηφιακής τηλεόρασης.
Το άρθρο αυτό αποτελεί μια παρουσίαση των συστημάτων των μέσων μαζικής ενημέρωσης 7 χωρών. Συγκεκριμένα της Ισπανίας, Ιταλίας, Γαλλίας, Ελλάδας, Πορτογαλίας, Τουργκίας, Μάλτας και Κύπρου, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το λεγόμενο Μεσογειακό ή Πολωμένο Πλουραλιστικό Μοντέλο.
Άρθρο του Καθηγητή Στυλιανού Παπαθανασόπουλου για τη Δορυφορική Τηλεόραση, στην Διεθνή Εγκυκλοπαίδεια Επικοινωνίας. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές χρήσεις της δορυφορικής τεχνολογίας, και η χρήση της σε τηλεοπτικές εκπομπές είναι μόνο μία από αυτά.
Στόχος του παρόντος τόμου είναι η συζήτηση σύγχρονων ζητημάτων που απασχολούν το πολυσύνθετο πεδίο της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση το πεδίο της θεωρίας και της έρευνας. Ανάμεσα στα ζητήματα που αναλύονται είναι το ευρύτερο επικοινωνιακό περιβάλλον, οι στις μεταβολές στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας και η κοινωνία της πληροφορίας.