EnglishenEnglish
Facebook
ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Εκδόσεις

 Σελίδα 2 από 5: << < > >>

«Greece: Populism between Left and Right»

Άρθρα

Το κείμενο αυτό προβαίνει σε μια ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με τον λαϊκισμό στην Ελλάδα, και αποσκοπεί στην προσφορά ενός συστηματικού πλαισίου για την κατανόηση του ρόλου της ρητορικής του λαϊκισμού στη διαμόρφωση του σύγχρονου ελληνικού κράτους και της σύγχρονης ελληνικής πολιτικής κουλτούρας. Το μεγαλύτερο μέρος της βιβλιογραφίας για το λαϊκισμό βασίζεται σε υπάρχουσες θεωρητικές μελέτες.

Διαβάστε περισσότερα


«Athenian University Students on Facebook and Privacy: A Fair “Trade-Off ”?»

Άρθρα

Το κείμενο βασίζεται σε έρευνα των συγγραφέων του που διερευνά πώς οι Αθηναίοι φοιτητές «διαχειρίζονται» το απόρρητό τους στο Facebook ενώ έρχονται σε κοινωνική αλληλόδραση με άλλους χρήστες. Στην  έρευνα διερευνάται το πώς, σε ποιο βαθμό, γιατί και σε ποιους οι Έλληνες φοιτητές αποκαλύπτουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο Facebook.

Διαβάστε περισσότερα


“Media Policy”

Άρθρα

Η πολιτική των MME καλύπτει ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων ανησυχιών σχετικά με τη δομή και τη λειτουργία των επικοινωνιακών συστημάτων. Παρόλο που έχει συχνά υποστηριχθεί ότι η πολιτική για τα μέσα ενημέρωσης βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία, οι περισσότερες από τις αποφάσεις που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση της αλλαγής πλαισιώνονται από πολιτικές, οικονομικές και θεσμικές διαστάσεις καθώς και από διεθνείς παράγοντες.

Διαβάστε περισσότερα


«Why Are “Others” So Polarized? Perceived Political Polarization and Media Use in 10 Countries»

Άρθρα

Η μελέτη αυτή εξετάζει τις συσχετίσεις μεταξύ της χρήσης των μέσων ενημέρωσης και της αντιλαμβανόμενης πολιτικής πόλωσης  Το κείμενο βασίζεται σε αντίστοιχες έρευνες που έχουν διεξάγει οι συγγραφείς του στον Καναδά, την Κολομβία, την Ελλάδα, την Ινδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, τη Νορβηγία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαβάστε περισσότερα


“Political communication in a high-choice media environment: a challenge for democracy?”

Άρθρα

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, το πεδίο των μέσων ενημέρωσης και τα συστήματα πολιτικής επικοινωνίας έχουν αλλάξει σε σημαντικό βαθμό. Αυτές οι αλλαγές έχουν σημαντικές συνέπειες για την πολιτική ενημέρωση και το βαθμό στον οποίο βοηθούν τους ανθρώπους να είναι ενημερωμένοι πολίτες.

Διαβάστε περισσότερα


Greece: A Continuous Interplay between Media and Politicians. Media in Third-Wave Democracies. Southern and Central/Eastern Europe in a Comparative Perspective

Άρθρα

Το κεφάλαιο αυτό αναφέρεται στις επιπτώσεις του εκσυγχρονισμού και της εμπορευματοποίησης των μέσων επικοινωνίας στη δημοσιογραφία και την πολιτική στη  νεότερη Ελλάδα

Διαβάστε περισσότερα


«The Europeanization of the European Media: The Incremental Cultivation of the EU Media Policy»

Άρθρα

Το κεφάλαιο αυτό υποστηρίζει ότι από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) προσπάθησε να δρομολογήσει πολιτικές για τoν «Εξευρωπαϊσμό» των επικοινωνιακών τομέων των κρατών μελών της. Αυτές οι πολιτικές προσπάθησαν να εναρμονίσουν και να προστατεύσουν τον τομέα των μέσων επικοινωνίας και να το καταστήσουν ανταγωνιστικό τόσο στην εσωτερική ευρωπαϊκή αγορά, όσο και στην παγκόσμια αγορά. Επιπλέον, αυτές οι πολιτικές προσπάθησαν να προστατεύσουν την ευρωπαϊκή πολιτιστική ταυτότητα από την «Αμερικανική πρόκληση».

Διαβάστε περισσότερα


Greece. Populism Between Left and Right

Άρθρα

Το άρθρο αυτό αποσκοπεί στο να παράσχει ένα συστηματικό πλαίσιο κατανόησης του ρόλου της λαϊκιστικής ρητορικής στην μορφοποίηση του σύγχρονου Ελληνικού κράτους και στην σύγχρονη Ελληνική πολιτική κουλτούρα, μελετώντας την υπάρχουν βιβλιογραφία για τον λαϊκισμό στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα


Broadcasting, politics and the State in Socialist Greece

Άρθρα

Το συγκεκριμένο άρθρο προσπαθεί να περιγράψει και να ερμηνεύσει την απελευθέρωση της ραδιοτηλεόρασης στην Ελλάδα, διερευνώντας το ρόλο του κράτους στις ραδιοτηλεοπτικές υποθέσεις αναμετάδοσης.

Διαβάστε περισσότερα


Public service broadcasting and deregulatory pressures in Europe

Άρθρα

Το άρθρο αυτό προσπαθεί να περιγράψει και να εξετάσει την έννοια της δημόσια ραδιοτηλεόρασης, τις αιτολογήσεις της και τις τάσεις απελευθέρωσης στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Δημοσιεύτηκε το 1990 στο Περιοδικό Journal of Information Science.

Διαβάστε περισσότερα


The Internationalization of Television

Άρθρα

Οι τεχνολογικές, πολιτικές και ρυθμιστικές εξελίξεις έχουν εισαγάγει μια σύνθεση νέων δυνάμεων που μεταμορφώνουν το μέσο σε διεθνές. Το άρθρο αυτό προσπαθεί να δώσει φως τόσο στον εντοπισμό όσο και στην καταγραφή της διαδικασίας της διεθνοποίησης.

Διαβάστε περισσότερα


The "Americanization" of Political Communication, A Critique

Άρθρα

Το παρόν άρθρο μελετά την έννοια της "Αμερικανοποίησης" της πολιτικής και της προεκλογικής επικοινωνίας. Εξετάζει τη σημαντικότητα της σύγκλισης των πρακτικών και τις επιπτώσεις σε μελλοντικές μορφές πολιτικής επικοινωνίας και κοινωνικοπολιτικής ανάπτυξης.

Διαβάστε περισσότερα


The Politics and the Effects of the Deregulation of Greek Television

Άρθρα

Το άρθρο αυτό επιχειρεί να εξετάσει και να αναλύσει την πολιτική της απελευθέρωσης της ελληνικής ραδιοτηλεόρασης και τις παρενέργειες ενός απείθαρχου τηλεοπτικού περιβάλλοντος.

Διαβάστε περισσότερα


Media and Nationalism, The Macedonian Question

Άρθρα

Το άρθρο προσπαθεί να εξετάσει τις θέσεις 14 κεντρικών ελληνικών εφημερίδων, με σημείο αναφοράς μια προηγούμενη έρευνα σχετικά με το Μακεδονικό ζήτημα και την επέκταση της προκειμένου να περιλαμβάνει την προσωρινή συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.

Διαβάστε περισσότερα


Election Campaigning in the Television Age: The Case of Contemporary Greece

Άρθρα

Το παρόν άρθρο μελετά του τρόπου που οι ελληνικές προεκλογικές εκστρατείες έχουν αλλάξει, σαν αποτέλεσμα της ανάπτυξης και της αυξανόμενης επικράτησης της ιδιωτικής τηλεόρασης. Αναλύει τη σημαντικότητα της τηλεόρασης στη σύγχρονη ελληνική προεκλογική εκστρατεία και την πολιτική.

Διαβάστε περισσότερα


Media Commercialization and Journalism in Greece

Άρθρα

Το άρθρο αυτό αναλύει τα αποτελέσματα της εμπορευματοποίησης των μέσων και της επέκτασης της αγοράς στην Ελληνική δημοσιογραφία. Στο άρθρο εκφράζεται η άποψη ότι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα είναι επηρεασμένη από τους περιορισμούς που επιβάλλονται από τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς. 

Διαβάστε περισσότερα


 Σελίδα 2 από 5: << < > >>