Εκδόσεις
Το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου "Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα". Το κεφάλαιο αυτό εξετάζει μεταξύ άλλων την παγκοσμιοποίηση της τηλεόρασης, των ΜΜΕ και της επικοινωνίας.
Το παρόν άρθρο εξετάζει την Ευρώπη σαν ένα υποδειγματικό τοπίο για την κατανόηση της παγκοσμιοποίησης. Παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Συμπόσιου: "What is global about global media"?
Το παρόν άρθρο προσπαθεί να εξετάσει την ανάπτυξη της ψηφιακής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Αναλυέι του παίκτες, την οικονομία και τις πολιτικές που σχετίζονται με τη νέα μορφή τηλεόρασης και υποστηρίζει ότι η εγχώρια αγορά, είναι δύσκολο να δημιουργήσει την απαραίτητη οικονομική κλίμακα ανάπτυξης της ψηφιακής τηλεόρασης.
Το άρθρο αυτό αποτελεί μια παρουσίαση των συστημάτων των μέσων μαζικής ενημέρωσης 7 χωρών. Συγκεκριμένα της Ισπανίας, Ιταλίας, Γαλλίας, Ελλάδας, Πορτογαλίας, Τουργκίας, Μάλτας και Κύπρου, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το λεγόμενο Μεσογειακό ή Πολωμένο Πλουραλιστικό Μοντέλο.
Άρθρο του Καθηγητή Στυλιανού Παπαθανασόπουλου για τη Δορυφορική Τηλεόραση, στην Διεθνή Εγκυκλοπαίδεια Επικοινωνίας. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές χρήσεις της δορυφορικής τεχνολογίας, και η χρήση της σε τηλεοπτικές εκπομπές είναι μόνο μία από αυτά.
Στόχος του παρόντος τόμου είναι η συζήτηση σύγχρονων ζητημάτων που απασχολούν το πολυσύνθετο πεδίο της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση το πεδίο της θεωρίας και της έρευνας. Ανάμεσα στα ζητήματα που αναλύονται είναι το ευρύτερο επικοινωνιακό περιβάλλον, οι στις μεταβολές στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας και η κοινωνία της πληροφορίας.
Το άρθρο αυτό μελετά τον όγκο των ξένων ειδήσεων που παρέχονται από δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς σε χώρες με διαφορετικά συστήματα μέσων μαζικής ενημέρωσης, και πώς αυτός αντιστοιχεί στο ενδιαφέρον του κοινού και στις γνώσεις των εξωτερικών υποθέσεων.
Το παρόν άρθρο αποσκοπεί να καταγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά και τα στοιχεία χρήσης των Ελλήνων χρηστών του Facebook, όπως και τη σχέση των χρηστών με τα παραδο σιακά ΜΜΕ, καθώς και το κοινωνικό κεφάλαιο που αποκτούν από τη συμμετοχή τους στο Facebook.
Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει την ειδησεογραφική κάλυψη της πολιτικής επικαιρότητας της Ελλάδας διαμέσου των τριών μεγα- λύτερης εμβέλειας μέσων ενημέρωσης (τηλεόραση, εφημερίδες, διαδίκτυο) σε μια συγκεκριμένη φάση της δημοσιονομικής κρίσης.
Το άρθρο αυτό προσπαθεί να εντοπίσει τις διαφορές στις πηγές που παρατίθενται στις ειδήσεις, σε διαφορετικές χώρες, να διερευνήσει αν οι διαφορές είναι σταθερές, ανάλογα με το είδος του μέσου και να εντοπίσει τυχόν αναδυόμενα πρότυπα μεταξύ των διαφόρων τύπων οργάνωσης σε διάφορες χώρες.
Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε την τηλεόραση, αλλά και το πώς οι υπεύθυνοι των καναλιών αντιμετωπίζουν τους σύγχρονους τηλεθεατές. Eίναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβαστεί από όλους όσοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά και εργάζονται γι' αυτήν.
Στην αυγή του 21ου αιώνα βρισκόμαστε ενώπιον μιας ταχύτατης και σημαντικής μετάβασης. Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς αναλύουν τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί και συντελούνται στα Μέσα Επικοινωνίας στο επίπεδο της θεωρίας, της δομής και πιο συγκεκριμένα στο πεδίο της ενημέρωσης, της πολιτικής, της δημοσιογραφίας και βεβαίως της επικοινωνίας.
Το βιβλίο αυτό καταγράφει τις πρωτοβουλίες και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) στο πεδίο της επικοινωνίας. Αξιολογεί τις πολιτικές αυτές αλλά και τον παρεμβατικό ρόλο της Ε.Ε. στο επικοινωνιακό πεδίο. Αναλύει τους άξονες της ευρωπαϊκής οπτικοακουστικής και επικοινωνιακής πολιτικής, όπως αυτοί εντοπίζονται στις πολιτικές, πρωτοβουλίες και δράσεις της Ε.Ε.
Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί και αναλύει τα ζητήματα, τις δυναμικές και τις πραγματικές διαστάσεις της ευρωπαϊκής τηλεόρασης στο ψηφιακό περιβάλλον. Καταγράφει και ερμηνεύει τις εξελίξεις του νέου τηλεοπτικού πεδίου έχοντας ως γνώμονα την πολιτική οικονομία των ΜΜΕ και εστιάζεται στις διαδικασίες ανάπτυξης της ψηφιακής τηλεόρασης στην Ευρώπη.
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει και αναλύει την ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) του ευρωπαϊκού Νότου, δηλαδή της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Ελλάδας, καθώς και τη σχέση αυτής της ανάπτυξης με την πολιτική ιστορία των αντίστοιχων χωρών. Αν και η μελέτη αυτή δεν είναι μια λεπτομερής ιστορία των εξελίξεων στο χώρο της μαζικής επικοινωνίας στη Νότια Ευρώπη, προσπαθεί να εντοπίσει τα κοινά χαρακτηριστικά.